PGWiR S.A. informuje, że wpłynęły zapytania do ww. postępowania:
Pytanie 1:
Prosimy o udostępnienie rysunek profilu podłużnego z dokumentacji projektowej.
ODPOWIEDŹ
W załączeniu został umieszczony Profil Podłużny
Pytanie 2.
Od przedstawiciela Zamawiającego otrzymano informacje o planowanych kolejnych zmianach w dokumentacji projektowej. Jaki będą miały zakres i czy będą udostępnione w postępowaniu?
ODPOWIEDŹ
Wszystkie zmiany zostały opisane w SIWZ
Pytanie 3.
Co w przypadku jeśli Wykonawca przekroczy czas 20 godzin na prace przełączeniowe np. z uwagi na trudności technologiczne lub warunki atmosferyczne? – pkt. 10 SIWZ.
ODPOWIEDŹ
Prace należy tak zorganizować aby czasu nie przekroczyć. Wpięcia można podzielić na dwa etapy. Z wybranym oferentem zostaną ustalone szczegóły.
Pytanie 4.
Prosimy o udostępnienie przez Zamawiającego uzgodnień branżowych z dokumentacji projektowej.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający udostępnia w załączeniu uzgodnienia z Urzędem Miasta Jastrzębie-Zdrój oraz zapisy protokołu z narady koordynacyjnej - dotyczy uwag poszczególnych jednostek branżowych. Projektowany rurociąg w pozostałej części zlokalizowany jest na działkach właścicili prywatnych. Uzgodnienia z właścicielami prywatnymi, ze względu na ochrone danych osobowych, udostępniane będą wybranemu Wykonawcy przedmiotowego zadania.
Pytanie 5.
Czy Zamawiający może udostępnić „Wytyczne techniczne do projektowania i budowy sieci rurociągów wody przemysłowej i kolektora wód dołowych Olza oraz urządzeń sieciowych usytuowanych na terenie działalności Przedsiębiorstwa”?
ODPOWIEDŹ
„Wytyczne techniczne do projektowania i budowy sieci rurociągów wody przemysłowej i kolektora wód dołowych Olza oraz urządzeń sieciowych usytuowanych na terenie działalności Przedsiębiorstwa” - udostępniono w załączeniu
Pytanie 6.
Jeżeli zostanie stwierdzone, iż wygasło kluczowe uzgodnienie branżowe dla rozpoczęcia prac, to czy czas jego ponownego uzyskiwania zostanie doliczony na poczet terminu realizacji zadania?
ODPOWIEDŹ
Tak
Pytanie 7.
Czy Wykonawca może liczyć na wsparcie dotyczące uzgodnień z właścicielami działek w sprawie dojazdu na plac budowy ze strony Zamawiającego w przypadku trudności? – pkt. 16 SIWZ.
ODPOWIEDŹ
Nie
Pytanie 8.
Czy Wykonawca może być obciążony zapłatą odszkodowania za szkody związane z przeprowadzeniem prac na dz. nr 1178/126, jeżeli Zamawiający uzna, iż brak możliwości usunięcia szkód i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego wynika z błędnych działań Wykonawcy? – pkt. 19 SIWZ.
ODPOWIEDŹ
Wykonawca będzie zobowiązany z właścielami prywatnymi (w tym z właściclem działki nr 1178/126) spisać protokół końcowy po wykonanych pracach, w którym właściciel gruntu oświadczy, że teren działki został przywrócony do stanu pierwotnego, słupki graniczne nie zostały naruszone lub w przypadku naruszenia zostały odtworzone, drenaż został odtworzony, stosowne odszkodowanie wypłacone i nie ma roszczeń w stosunku do PGWiR S.A.
Pytanie 9.
Czy stawka odszkodowania w wysokości 6 zł / mb rurociągu za miesiąc prac na działce została ustalona przez Zamawiającego z właścicielem działki nr 1178/126 na piśmie? – pkt. 19 SIWZ.
ODPOWIEDŹ
Nie, stawka jest analogiczna do działki nr 731/126
Pytanie 10.
Czy dokumentacja projektowa lub Zamawiający posiada informacje dotyczące sieci drenarskiej na trasie projektowanego rurociągu? – pkt. 28 SIWZ.
ODPOWIEDŹ
Nie