Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
1. Zapoznanie się i pisemna akceptacja regulaminu postępowania przetargowego.
2. Wpłacenie wadium w wysokości 100.000,00 zł. (sto tysięcy złotych)
Wadium należy wpłacić na konto: PKO BP S.A. nr 22 1020 2472 0000 6702 0018 2212 z dopiskiem „Dostawa rur PEHD RC PE100 SDR11 PN16 Dz800mm”. Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w przeddzień otwarcia ofert. Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. nie dopuszcza możliwości wniesienia wadium w innej formie.
3. Oferty należy składać w kancelarii przedsiębiorstwa do dnia 02.11.2023 r. do godziny 900. Kancelaria wystawia pokwitowania przyjęcia oferty.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi o godzinie 905 w dniu 02.11.2023 r.
Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
- Maria Andrejewicz - (32) 47 63 075 wew. 128 - sprawy techniczne,
- Aneta Wilk - (32) 47 63 075 wew. 106 - sprawo formalno - prawne.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. zastrzega sobie prawo do:
- swobodnego wyboru ofert,
- uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
- unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.