ZNAK SPRAWY: PP/TE/34/2024 - Zapytanie do przetargu pn.: "Wykonanie remontu pomp wirowych średniociśnieniowych w 2025 roku"

PGWiR S.A. informuje, że wpłynęły zapytania do ww. postępowania:

Pytanie 1

Czy pompy zostaną zdemontowane z miejsca ich pracy i przygotowane przez Zamawiającego do odbioru, czy jest to również po stronie wykonawcy remontu?

 

Pytanie 2

Czy pompy po wykonanym remoncie i dostarczone do Zamawiającego, zostaną zamontowane przez Zamawiającego, czy jest to po stronie wykonawcy remontu?

Odpowiedź 

Demontaż jak i montaż urządzenia na stanowiskach pompowym leży w zakresie Zlecającego.
Wykonawca jest zobowiązany po wykonanym remoncie pompy przeprowadzić odbiór techniczny na stanowisku prób. W próbie uczestniczy osoba upoważniona przez Zamawiającego. Osiągniecie przez pompę parametrów znamionowych określonych w DTR, jest potwierdzeniem poprawnie wykonanego remontu.

Zlecający jest w stanie dostarczyć pompę do remontu, nie dalej niż 70 km od siedziby Przedsiębiorstwa.