Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
1. Zapoznanie się i pisemna akceptacja regulaminu postępowania przetargowego.
2. Wpłacenie wadium w wysokości 10.000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych)
Wadium należy wpłacić na konto: PKO BP S.A. nr 22 1020 2472 0000 6702 0018 2212 z dopiskiem „Dostawa armatury zaworowej w latach 2025-2026. Znak sprawy: PP/OP/22/2024”. Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w przeddzień otwarcia ofert. Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. nie dopuszcza możliwości wniesienia wadium w innej formie.
3. Oferty należy składać w kancelarii przedsiębiorstwa do dnia 17.10.2024 r. do godziny 900. Kancelaria wystawia pokwitowania przyjęcia oferty.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi o godzinie 905 w dniu 17.10.2024 r.
Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
- Piotr Gutwiński- tel. kom. 605 662 762 - sprawy techniczne,
- Waldemar Borecki - tel. kom. 577 900 704 - sprawy techniczne
- Iwona Bojdoł - tel. kom. 504 408 394- sprawy formalne.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. zastrzega sobie prawo do:
- swobodnego wyboru ofert,
- uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
- unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.